(28-08-2020, 04:45 PM)madis Kirjutas: [ -> ]Oletame et tahad jõuda positiivse tulemuseni, milleks antud teemas on kvaliteetne keere alumiiniumis.
Positiivne tulemus oleks see kui seisavad koos radiaator, jahutaja, 16 LEDi ja alusplaat.
Ja kui LEDide soojus kantaks radiaatori kaudu ära.
plastikust poltide puhul on keere veel olulisem, sest erinevalt teraspoldist plastikpolt keeret ei korrigeeri. Terase keerad kõvasti kinni, keere natuke venib paika. Plastiku keerad kinni, paika ei veni midagi, kontaktkoormus suurem ja hoopis polt läheb katki.Sõjaväes räägiti: Sila jest - uma ne nada.
Ei pea ju kogu jõudu rakendama.
***
Muuses, täna õnnestus osta M4 plastik mutreid, need lähevad täiendavalt plaati hoidma.
Ja soojust nad peaks halvemini juhtima kui teras.
Ei ole pääsu poleeritud keermepuurist !
Sellisest asjast pole siin varem juttu olnud? VIST!
Poes pakuti keermepuure põhjaga ja põhjata augule.
Vast päästab natuke see et kulutan 5 mm sügavusele augule, jõnka-jõnka, edasi-tagasi puurides minuti
ja ei lase trelliga 0,3 sekundiga.
Aga kui ikkagi EI TOHI, siis panen järgmine kord isopropanooli vahele.
Haiseb, aga kannatame ära.
Kui kõrgus väga kriitiline pole, siis mina kasutaks kontramutrit või muul moel stoperdamist täppisseadeks. Läbivava puhul nt. keermeliimiga vastupolti.
Poldil keerme vigastamine teeks küll liikumise raskemaks, aga pigem ei soovita.
Küllap keerme algust ja vedamist saab sättida, aga see eeldab ka identseid polte ning suurust alates M25st või edasi, alla selle on väga loterii. Isegi selle suuruse korral on õige asendi saamine pigem võimatu.
(13-09-2020, 03:12 PM)W@ldur Kirjutas: [ -> ]Kui kõrgus väga kriitiline pole, siis mina kasutaks kontramutrit või muul moel stoperdamist täppisseadeks. Läbivava puhul nt. keermeliimiga vastupolti.
Poldil keerme vigastamine teeks küll liikumise raskemaks, aga pigem ei soovita.
Küllap keerme algust ja vedamist saab sättida, aga see eeldab ka identseid polte ning suurust alates M25st või edasi, alla selle on väga loterii. Isegi selle suuruse korral on õige asendi saamine pigem võimatu.
Kontramutter sinna ei mahu, liim võiks aidata.
5 mm plaadile saab küljelt ka 1-2-3 mm poldi hoidma panna aga
veel pole SELLE puurimise kohta õpetust tulnud
Seega, iga roju oma koju.
Nii on 4 polti juba oma koha saanud aga inime on ju laisk
Aitüma vastamast.
Noh, keermefreesimisega ehk saaks aga tuleb arvestada et kui keermesamm on 0.7 siis 5 kraadisele veale (mis on silmaga näha) vastab nihe 10 mikromeetrit ava telje suunas.
Nii et parem ikka kontramutter või keerme põhja mingi pehme ollus, nii et lõpp-pingutamise vahemik on 1 - 2 pööret
Lihtsalt infoks omast kogemusest
Attilast Yamawa SPETSIAALSELT ALUMIINIUMI JAOKS keermepuur:
masinkeermepuur M4-6H C 45° AL+SP 2.5P HSSE-Ni (AL-1) D371
umbavadele, M4
hind ca 15 EUR
Ja eluiga on 5..10 tuhat ava.
Pange kõrva taha, tipptase EI OLE mingi ulmekallis asi
PS. Kollase pinnakattega keermepuure ärge kasutage alu puhul.
Silmas tuleb pidada, et Attila eraisikuid ei teeninda. Tuleb leida sõbralik firma, kes ostu korraldab.
Meili teel tellida, ära maksta ja kohapeal järgi käia - ei ole probleem. Kuna nad teenindavad profikliente valdavalt, siis neil lihtsalt ei ole klassikalist müügisalongi kus inimesed tänavalt patseerida saavad
Igal juhul soovitan soojalt. Igasugu ehituspoodide rämps ja 1-2-3 tüüpi keermepuurikomplektid ei tohiks maa peal eksisteerida.
Läbivaid M3 keermeid saab alumiiniumi sisse teha kvaliteetselt ja akutrelliga nii umbes 10 tk minutis.
Vajalik on vähene kogus piiritust või isopropi, mille sisse puuri torgata. Õli ei soovita, kuna tüütu on puhastada.