17-10-2015, 10:47 PM
Mure: pardakaamera ümbertõstmisevajadus tekitas olukorra, et pean tekitama aku, mida saab laadida auto sigaretisüütajast.
Nimelt, pardakaameral on kolm otsa toites: maa, püsiv aku (mälu jaoks) ja süüde (lindistuse alustamine jne).
Originaalis on seega kaamaral püsivalt 12V peal, ja süüte andmisel läheb ta ergastatud olekusse ja hakkab toimetama.
Süüte kadumisel on tehase poolt ettekirjutatud veel lindistamist 1min jagu, ning siis läheb idlema. Lindistuse ajal on tarve akuotsalt 100mA ja idles 0.5mA.
Aga kõik peab saama käitatud ainult sigaretisüütajaga.
Kui uus lahendus pole süütajas, siis ei lindista, aga selle 0.5mA peab ta saama kuskilt võtta, et kell ja videote timestampid paigas oleksid.
Kui pannakse süütajasse, siis sealt tuleb kohe signaal "käimaminekuks", ja hakkab toimetama.
Kui süütajast eemaldatakse, peab olema ramma pakkuda seda 100mA võimalust minutiks, ja siis pikalt 0.5mA ära kannatama.
Ruumipuudust otseselt pole, saaksin kasutada klassikalist SLA'd, 12V ja 0.8Ah, see on veel OK suurusega.
Küsimus: kuidas sellist akut ohutult ja praktiliselt laadida? Ja just autos, sel ajal, kui ta süütajasse on ühendatud. Pardapinge on 12V.
Hea tava on u 3V kõrgema pingega, esiteks, ja 5-10x väiksema nimivooluga.
Kas piisab, kui sättida LM317ga vool 150mA peale?
Või on mingi muu trikk sellise asja jaoks?
Aitähh!
Nimelt, pardakaameral on kolm otsa toites: maa, püsiv aku (mälu jaoks) ja süüde (lindistuse alustamine jne).
Originaalis on seega kaamaral püsivalt 12V peal, ja süüte andmisel läheb ta ergastatud olekusse ja hakkab toimetama.
Süüte kadumisel on tehase poolt ettekirjutatud veel lindistamist 1min jagu, ning siis läheb idlema. Lindistuse ajal on tarve akuotsalt 100mA ja idles 0.5mA.
Aga kõik peab saama käitatud ainult sigaretisüütajaga.
Kui uus lahendus pole süütajas, siis ei lindista, aga selle 0.5mA peab ta saama kuskilt võtta, et kell ja videote timestampid paigas oleksid.
Kui pannakse süütajasse, siis sealt tuleb kohe signaal "käimaminekuks", ja hakkab toimetama.
Kui süütajast eemaldatakse, peab olema ramma pakkuda seda 100mA võimalust minutiks, ja siis pikalt 0.5mA ära kannatama.
Ruumipuudust otseselt pole, saaksin kasutada klassikalist SLA'd, 12V ja 0.8Ah, see on veel OK suurusega.
Küsimus: kuidas sellist akut ohutult ja praktiliselt laadida? Ja just autos, sel ajal, kui ta süütajasse on ühendatud. Pardapinge on 12V.
Hea tava on u 3V kõrgema pingega, esiteks, ja 5-10x väiksema nimivooluga.
Kas piisab, kui sättida LM317ga vool 150mA peale?
Või on mingi muu trikk sellise asja jaoks?
Aitähh!