13-10-2012, 01:12 AM
Teise probleemi lahendust ma otsiks sealtkandist, kus USB audio spekk räägib Feature Unit Descriptoritest, konkreetselt bmaControls(0) väljast. Vt siit lehekülg 44 http://www.usb.org/developers/devclass_docs/audio10.pdf
Ma ei ole kindel, et ma sellest usb audio volume kontrollimisest õigesti aru saan, aga paistab, et volume control peab olema implementeeritud mängija pool, usb audio puhul windowsi mikser ise saadab alati täis voluumiga. Seega sa pead selle volume kontrolli implementeerima seal UsbAudioFeatureUnitControlRequestsHandler(void) sees main.c-s. Ehk siis kuidagi tagama, et feature mapis hostile öeldakse, et jah, ma teen volume controlit, ning selle usbist saadetud väärtuse siis ka oma daci kivisse edasi kirjutama. No guarantees, aga ise hakkaks sealt suunast uurima.
Esimene probleem laheneb ka kindlasti kivi spekki ja koodi puurides. Ma korra üritasin ennast sealt koodist läbi närida, aga mõistus lõppes otsa, kust need registriväärtused ikkagi võetakse daci initsialiseerimisel
Ma ei ole kindel, et ma sellest usb audio volume kontrollimisest õigesti aru saan, aga paistab, et volume control peab olema implementeeritud mängija pool, usb audio puhul windowsi mikser ise saadab alati täis voluumiga. Seega sa pead selle volume kontrolli implementeerima seal UsbAudioFeatureUnitControlRequestsHandler(void) sees main.c-s. Ehk siis kuidagi tagama, et feature mapis hostile öeldakse, et jah, ma teen volume controlit, ning selle usbist saadetud väärtuse siis ka oma daci kivisse edasi kirjutama. No guarantees, aga ise hakkaks sealt suunast uurima.
Esimene probleem laheneb ka kindlasti kivi spekki ja koodi puurides. Ma korra üritasin ennast sealt koodist läbi närida, aga mõistus lõppes otsa, kust need registriväärtused ikkagi võetakse daci initsialiseerimisel