02-01-2010, 06:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2010, 06:33 PM ja muutjaks oli erku.)
Mõned mõtted:
Võta mõni alalisvoolu gene näidiseks, olgu see siis GAZ 51 oma või mõni väiksem teada tuntud Jawa või IZ siklite oma ja saab kohe selgeks et alalisvoolugene madalatel pööretel kohe kindlasti miskit voolu ei anna. Samas juba jalratta dünamot kergelt ringi veeretades saab sealt kohe miski väikese voolu ja pinge. Nii ongi vahelduv voolu genede eelis alalis voolu genede ees.
Kui tahad hirm väikest ja väikese vaevaga, siis soovitangi jalgratta genet ja LED pirnid aeda läbi pingeregulaatori ehk ,,grenni".
Kui väheke suuremat, siis auto gene (mille rootori ehitad natuke ümber: näiteks treid ühest otsast faasi sisse et saaks panna ümmarguse rõngasmagneti, tagades sellega rootori pideva väikese magnetvoo olemasolu ja pingeregulaatori toite võtad läbi juhtploki gene toitelt tagades sellega, et gene pöörlema minnes toodab ise enesele ergutusvoolu ja ei vaja seega lisatoite allikat; samuti kui rootor kaheks tõmmata, saab rõngasmagneti rootori sisse paigaldada ja uue ergutusmähise kerida. Enda ergutus asi (gene iseendale otse voolutootmas) oli kasutuses juba 90a Skoda autodel ja nüüd ka kasutuses osadel VW gruppi autode uuematel generaatoritel).
Ülekandeks kasutad mõnda väiksemat hammasrihma ülekannet, millel on tegelikuses üsna väike vastutakistus ja seega ülekandesse kaduv energia on olematult tühine (hammasrihm ei vaja sellist pingutus efekti antud olukorras, võrreldes kiilrihmaga, mille hõõrdekadu väikese ülekande korral on märgatavalt suurem).
Rihmülekanne tuleb loomulikult ilmastiku olude kaitseks katta (päike ja jäätumine enamjaolt )
Võta mõni alalisvoolu gene näidiseks, olgu see siis GAZ 51 oma või mõni väiksem teada tuntud Jawa või IZ siklite oma ja saab kohe selgeks et alalisvoolugene madalatel pööretel kohe kindlasti miskit voolu ei anna. Samas juba jalratta dünamot kergelt ringi veeretades saab sealt kohe miski väikese voolu ja pinge. Nii ongi vahelduv voolu genede eelis alalis voolu genede ees.
Kui tahad hirm väikest ja väikese vaevaga, siis soovitangi jalgratta genet ja LED pirnid aeda läbi pingeregulaatori ehk ,,grenni".
Kui väheke suuremat, siis auto gene (mille rootori ehitad natuke ümber: näiteks treid ühest otsast faasi sisse et saaks panna ümmarguse rõngasmagneti, tagades sellega rootori pideva väikese magnetvoo olemasolu ja pingeregulaatori toite võtad läbi juhtploki gene toitelt tagades sellega, et gene pöörlema minnes toodab ise enesele ergutusvoolu ja ei vaja seega lisatoite allikat; samuti kui rootor kaheks tõmmata, saab rõngasmagneti rootori sisse paigaldada ja uue ergutusmähise kerida. Enda ergutus asi (gene iseendale otse voolutootmas) oli kasutuses juba 90a Skoda autodel ja nüüd ka kasutuses osadel VW gruppi autode uuematel generaatoritel).
Ülekandeks kasutad mõnda väiksemat hammasrihma ülekannet, millel on tegelikuses üsna väike vastutakistus ja seega ülekandesse kaduv energia on olematult tühine (hammasrihm ei vaja sellist pingutus efekti antud olukorras, võrreldes kiilrihmaga, mille hõõrdekadu väikese ülekande korral on märgatavalt suurem).
Rihmülekanne tuleb loomulikult ilmastiku olude kaitseks katta (päike ja jäätumine enamjaolt )