14-06-2020, 11:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-06-2020, 12:05 AM ja muutjaks oli Martin.)
Minu meelest eesmärk on juba esimeses postis kirjas.
Aga pole hullu, kordame üle.
Kellaplokk on sõiduki originaal ja täiesti töökorras.
Minu "probleem" seisneb selles, et kellaplokkis on suurim näit 260km/h.
Mina sooviksin puhtalt efekti pärast 320km/h näitu saada ja nii, et see ka päriselt õigeid numbreid näitaks(lihtsalt disainitud tausta tegemine ei ole probleem, disaini poolest see juba ongi valmis tegelikult).
Autot on tugevalt tuunitud(üle 350HP) ja ilmselt lähitulevikus oleks 300km/h ka päriselt saavutatav (täna on tippkiiruse probleem puhtalt lõppülekande taga kinni).
Mitte, et ma nüüd päriselt 300jaga kuskil kimama hakkaks, ehk miili üritusel teeks paar katset tulevikus, kui lõppülekanne ka paika on saadud.
Aga selleks, et originaal kellaplokk nüüd saada teha selle minu soovitud 320 peale, tuleks eeldatava juhtkiibi peal olevat koodi mudida selliselt, et ABS rõnga hall sensorilt saadavate impulsside peale(23750 imp/km) teeks seieri stepper mootor x koguse vähem steppe. Vaja oleks ligi saada pealkirjas mainitud kiibile, kuna mitte kuskilt ei ole võimalik saada datasheeti kiibile, et sinna mingisugune Hiina programaator külge haakida ja koodi maha lugeda, sest mina puhtalt pealevaatamisega ei oska ennustada, mis jalg mingit funktsiooni täidab.
Alternatiivne meetod oleks teha eraldi trükkplaat spidomeetrile, mis arvutaks sissetulevate impulside alusel steppermootorile vajalike steppide arvu ning korrigeeriks steppermootori võlli vastavalt kas siis imulsside arvu suurenemisele või vähenemisele.
Aga minu teadmiste ja oskuste jaoks oleks see juba liiga palju. Kui keegi soovib, siis mingi hägune eelarve piir on mul paika pandud ja ehk viitsib/tahab huvitab minu eest selle töö ära teha.
Steppermootorilt seieri võllini on ülekande arv 43:1, seieri liikumis ala 200 kraadi.
Aga pole hullu, kordame üle.
Kellaplokk on sõiduki originaal ja täiesti töökorras.
Minu "probleem" seisneb selles, et kellaplokkis on suurim näit 260km/h.
Mina sooviksin puhtalt efekti pärast 320km/h näitu saada ja nii, et see ka päriselt õigeid numbreid näitaks(lihtsalt disainitud tausta tegemine ei ole probleem, disaini poolest see juba ongi valmis tegelikult).
Autot on tugevalt tuunitud(üle 350HP) ja ilmselt lähitulevikus oleks 300km/h ka päriselt saavutatav (täna on tippkiiruse probleem puhtalt lõppülekande taga kinni).
Mitte, et ma nüüd päriselt 300jaga kuskil kimama hakkaks, ehk miili üritusel teeks paar katset tulevikus, kui lõppülekanne ka paika on saadud.
Aga selleks, et originaal kellaplokk nüüd saada teha selle minu soovitud 320 peale, tuleks eeldatava juhtkiibi peal olevat koodi mudida selliselt, et ABS rõnga hall sensorilt saadavate impulsside peale(23750 imp/km) teeks seieri stepper mootor x koguse vähem steppe. Vaja oleks ligi saada pealkirjas mainitud kiibile, kuna mitte kuskilt ei ole võimalik saada datasheeti kiibile, et sinna mingisugune Hiina programaator külge haakida ja koodi maha lugeda, sest mina puhtalt pealevaatamisega ei oska ennustada, mis jalg mingit funktsiooni täidab.
Alternatiivne meetod oleks teha eraldi trükkplaat spidomeetrile, mis arvutaks sissetulevate impulside alusel steppermootorile vajalike steppide arvu ning korrigeeriks steppermootori võlli vastavalt kas siis imulsside arvu suurenemisele või vähenemisele.
Aga minu teadmiste ja oskuste jaoks oleks see juba liiga palju. Kui keegi soovib, siis mingi hägune eelarve piir on mul paika pandud ja ehk viitsib/tahab huvitab minu eest selle töö ära teha.
Steppermootorilt seieri võllini on ülekande arv 43:1, seieri liikumis ala 200 kraadi.