10-10-2021, 08:42 AM
(09-10-2021, 10:23 PM)moi Kirjutas: Pakuks, et põhjus on gaasi mullides, mis plaatide külge jäävad.
Ok, oletame, et mullid... aga siis peaks nüüd keegi suutma ära tõestada-seletada miks just laadimisprotsessis,
mis gaasi mullid ja miks nad suudavad sinna kinnituda ja pidama jääda isegi laadimisprotsessi lõpus kus "aku keeb"?
Praktikuna väidan, et elektrolüüdi tase langeb sujuvalt tühjenemise käigus.
Kui tegemist oleks gaasimullidega siis võiks lüüdi nivoo peale laadimist töö-tühjenemise algstaadiumis alla langeda?
NB! Akud on masinatel milledel puudub igasugune amortisatsioonisüsteem
- kõik põranda ebatasasused kantakse jäigalt üle kogu konstrutsioonile k.a. aku
sõidetakse üle rampide kus purunevad isegi rattad aga lüüdi tase säilub?
Mullid peaks sellise agressiivse töö korral sealt kiiresti vabanema?