28-05-2010, 12:28 PM
Kogu see süsteem on alalisvooluga töötav (24V praegu, hiljem võibolla 48V). Samas kontaktorid (või suured releed) on mootorikontrolleri väljundis (kiiruse regulatsioon). Seal võib ka PWM-i laadne värk olla.
Enne katsetamisel oli ka huvi, et kui neid kondensaatoreid sinna ei pane, et kas elektroonikat on kuidagi võimalik nii teha, et see need laksud üle elab.
Seda, kui suur mõju on KaruTechi soovitatud korralikult tehtud plaadil, ei oska veel öelda.
Kuna ARM ise jääb tööle, üritan igaks juhuks ka tarkvaraliselt mõju vähendada. Kui ühendus kaob, siis restardib tolle USB kontrolleri.
Täiskoormuse teste pole veel kah teinud. Kui sealt 10 - 20 A lülitusi teha, siis ei tea, mis juhtuma hakkab.
Enne katsetamisel oli ka huvi, et kui neid kondensaatoreid sinna ei pane, et kas elektroonikat on kuidagi võimalik nii teha, et see need laksud üle elab.
Seda, kui suur mõju on KaruTechi soovitatud korralikult tehtud plaadil, ei oska veel öelda.
Kuna ARM ise jääb tööle, üritan igaks juhuks ka tarkvaraliselt mõju vähendada. Kui ühendus kaob, siis restardib tolle USB kontrolleri.
Täiskoormuse teste pole veel kah teinud. Kui sealt 10 - 20 A lülitusi teha, siis ei tea, mis juhtuma hakkab.