11-08-2016, 04:18 PM
Tervitus,
Kas keegi on kokku puutunud elektroonilise süüte jagajatega e. CDI-ga (Capacitor discharge ignition). Ma seletan lühidalt tööpõhimõtte: Hooratta peal magnet, mis indutseerib mähisest möödudes impulsi. Impulss juhitakse CDI-sse, kus ta juhitakse türistorisse. Impulsi peale türistor juhib kondensaatorit, millest läheb vool edasi süütepooli, millest saab omakorda säde.
Öösel garaazis hämaras viimaseid juhtmeid ühendades lükkasin ühe juhtme valesse pessa. Tagajärg on see, et CDI-sse jõudis impulsi asemel (tavaliselt 1,5 - 2 V ja mõned mA) laadimispinge (ca 14 V, ampreid ei tea) . Lisan lingiga Elektriskeemi millel tegin punasega ringid ümber, mida millega ühendasin. Nüüd puudub käivitamisel säde. Vahetult enne seda juhtmete valestiühendamist mootor töötas. Kas on võimalik, et lasin CDI-s midagi läbi? Türistor? Kondensaator?
Kas kellelgi on kogemusi CDI-de parandamisega? Äkki oskate soovitada kedagi kelle juurde näitama minna?
Kogu asja teeb raskeks see, et CDI on koos oma trükiplaadiga ja kõikide komponentidega valatud Eposse vms ainesse.
P.S. Ma ei ole elektroonikaga väga kokku puutunud, nagu kindlasti sõnanastusest aru saate, palun ärge algajat näkku lööge selle pärast. Sõnastus on mootori manualist inglise keelest otsetõlge.
P.P.S. Mootor on vana ja uut CDI-d niisama ei leia.
[url=https://drive.google.com/open?id=0B0ve2-wRwR0DcVJtSVlGQWpTMFE][/url]
Kas keegi on kokku puutunud elektroonilise süüte jagajatega e. CDI-ga (Capacitor discharge ignition). Ma seletan lühidalt tööpõhimõtte: Hooratta peal magnet, mis indutseerib mähisest möödudes impulsi. Impulss juhitakse CDI-sse, kus ta juhitakse türistorisse. Impulsi peale türistor juhib kondensaatorit, millest läheb vool edasi süütepooli, millest saab omakorda säde.
Öösel garaazis hämaras viimaseid juhtmeid ühendades lükkasin ühe juhtme valesse pessa. Tagajärg on see, et CDI-sse jõudis impulsi asemel (tavaliselt 1,5 - 2 V ja mõned mA) laadimispinge (ca 14 V, ampreid ei tea) . Lisan lingiga Elektriskeemi millel tegin punasega ringid ümber, mida millega ühendasin. Nüüd puudub käivitamisel säde. Vahetult enne seda juhtmete valestiühendamist mootor töötas. Kas on võimalik, et lasin CDI-s midagi läbi? Türistor? Kondensaator?
Kas kellelgi on kogemusi CDI-de parandamisega? Äkki oskate soovitada kedagi kelle juurde näitama minna?
Kogu asja teeb raskeks see, et CDI on koos oma trükiplaadiga ja kõikide komponentidega valatud Eposse vms ainesse.
P.S. Ma ei ole elektroonikaga väga kokku puutunud, nagu kindlasti sõnanastusest aru saate, palun ärge algajat näkku lööge selle pärast. Sõnastus on mootori manualist inglise keelest otsetõlge.
P.P.S. Mootor on vana ja uut CDI-d niisama ei leia.
[url=https://drive.google.com/open?id=0B0ve2-wRwR0DcVJtSVlGQWpTMFE][/url]