See skeem ei toimi. Äkki keegi aitab ideedega, ma pole nii kõva elektroonik, et jagu saada. Dioodid, kondekad, transid, stabilitronid on kontrollitud. Kui oss võrku ühendada, on 14, 16 jalgadel 36 v, praegu on kogu selles süsteemis siis 36v. Peaks vist olema 18v juhul kui u1,1 ja u1,2 (2tc613a) toimiks, sealt peaks tulema sisendisse 15 umbes täpselt 2.5v, mis omakorda juhib transide kooslust 701+803 (samuti korras). Kui selle skeemi väliselt 701 baasile 2,5v tekitada, siis on süsteemis igal pool 18v. Momendil ei oska ise rohkem midagi arvata. Pahandus sai alguse kiiretoru taustavalgustuse lampide lühisest 4x6,3v lambid jadas, mõmendil on kõik läbi, mis on minu jaoks samuti müstika.
Sul on diagnostikaks vaja teist ossi või siis vähemalt ac mõõterezhiimiga testrit.
Alusta trafode väljundpingete mõõtmisest, siis kontrolli üle kõik dioodsillad. Ühtlasi vaata ühendusi luubiga, kui on lühis siis võis mõni rada maha põleda.
Üldiselt madalapingeline lühis mingeid sekundaarseid õudusi ei tekita aga mine sa tea.
Ja kui oled kõik üle kontrollinud, dc pinged korras, siis kontrolli korra veel. Ühtlasi vaata kas DC pinged ei pulseeri.
Ma vist närisin läbi kus kala on aga proovida saan alles siis, kui saan kätte 5v zenerid, mis said testimise käigus läbi põletatud. Ilmselt see D816G on saba andnud, algul ei osanud kahtlustada, sest see d816g on 36-39v, seega arvasn, et on ok ja otsisin viga mujalt. Mingilt andmelehelt leidsin aga sellise mõiste nagu Постоянное напряжение (обратное) on 27v ja siis muutus asi natuke selgemaks, skeemi sisendisse 14 peaks jõudma 27v. Lisaks see c1-77 kasutus, remondijuhend on hunnik halva kvaliteediga kirjandust vene keeles.
Selline küsimus, -18 kas see nõukogude skeemimajands märgibki sellisel kujul negatiivset/maa, sest -18 antud toite puhul saaks näidikule kui multimeetril otsad vahetada. Mul on küll skeemist väike kõrvalekalle, sest kasutusel on keskväljavõttega ja 2 dioodiga alaldi, asja tuuma see muidugi ei muuda. Olles elektroonika ehituses natuke alaharitud, ei saa ma aru ka veel sellest, kuidas antud toite puhul lülitades ossi tagaküljel olevat AC220/DC24v saab sama võrgutoite juhet pidi 24v alalist süsteemi lasta ossi käivitamiseks, alalisel omab ikka tähtsust kust poolt pos ja neg süsteemi tulevad. Juhe on originaal ja mingeid märke ma seal peal ei ole tuvastanud.
Muidugi oleks vaja ka uut D816G aga testimse käigus saab sellest mööda ajutise lahendusega.
(06-05-2020, 09:44 AM)madis Kirjutas: Testri ground/must juhe läheb alati skeemi "maa" ehk "nulli" külge
Punase juhtmega mõõdad pinget - kui skeemil on +5 siis tester näitab kah + pinget, kui -18 siis tester näitab ka -18 (ideaalis)
Pinged skeemis reeglina alati nullpunkti suhtes !
Tänud, aga mõõtmise osaga olen kogemuste põhjal mingil määral kursis. See U8/19 ongi ju antud skeemis maa/null, seega pannes testri mõlemad otsad maha on tulemuseks 0, ossil on süsteemis +-6,3 ja 12,6v seal ma saan aru. Aga see -18 antud lahenduse puhul, no ei taba mina, va juhul kui kusagil on midagi ratsitud aga siis ilmselt poleks ta veel mõned aastad tagasi töökorras olnud ja praegusel lammutamisel ainuke erinevus originaalist on vahetatud keskväljavõttega trafo, see olla tiba enne 2000' aastat saba andnud. Ja ma pole märganud kusagil mujal miskeid remondi jälgi. Variant on muidugi kui lambi lühise tõttu on kusagil -18/u8/19 ots maaga kokku sattunud, suitsu ju tuli.
Kui juba postitamiseks läks, siis tegelikult sai see apastraat ka suvel eluvaimu sisse. Mõõtmiseks teda muidugi kasutada väga ei saa aga leiba ka ei küsi. Pisivigu oli mitmeid, mainitud stabilitron, pehkinud ühendus(ed) ja vigane kaitse.