Võimendi Sony TA-F570ES renoveerimine
#11
Opvõimendi pesastamisega sain vastu näppe - kõik näis hea ja ilus:

   

, kuni selgus, et MM/MC lüliti hoob ei mahu enam oma kohale ära (vaba kõrgus plaadini jäi väikseks):

   

Ega midagi, pesa maha ja opvõimendi sisse. Panin sinna TL072-e, kui hiljem mängulusti tekib, võib seda suhteliselt lihtsal vahetada (EQ-plaadi kättesaamine ei ole kuigi keeruline):

   

Plaadi alla opvõimendi toiteotstele sai mürasummtuseks 100nF konde pandud:

   
Vasta
#12
EQ-plaadi viimane moodul - lõppvõimendi pingevõimendusaste:

   

Algne seisund:

   

Sai siis vahetatud sisendkondensaator (kilekonde vastu) ja mõned kõrgeoomilised takistid MF-id e vastu:

   
Vasta
#13
Järgmiseks plaadiks siis sisendpesade ja selektorite plaat (input board):

   

Esipaneel maha:

   

Aktuaatorid paneelilt lahti:

   

Selline see siis välja näeb:

         

Ega seal muud teha pole kui lülitid puhtaks teha:

               

Lamellid puhtaks:

         

ning lülitid kokku ja plaadile tagasi:

         

Niipalju veel kommentaariks, et keegi oli ilmselt määriva puhastusvahendiga eelnevalt neid plögistanud - määrdeaine tilkasid oli lülikorpustel üksjagu.
Lamellid olid sellest hoolimata üksjagu oksüdeerunud.
Vasta
#14
Järgmine samm - esipaneel koos sellele kinnitatud plaatidega:

   

               

Mute (-20dB) lüliti paneelilt maha:

               

Lüliti ise on väike ja kinnise ehitusega - liiga väike, et ma hakkaksin seda lahti võtma.
Õnneks ei kommuteeri see signaali otse (oma kontaktidega), vaid juhib kommutatsioonireleed:

   

Nii et parajalt poolsada korda näpu vahel loksutamist, kontaktide takistus üle mõõta (mis normis oli) ning oma kohale tagasi:

   
Vasta
#15
Järgmine plaat - tämbriregulaatorid ja kõlarireleede juhtnupud:

   

Tämbriregulaatoriosa:

   

Ega siin muud teha ei olnud, kui lülitid määriva puhastusainega läbi loputada ja ööseks plaat nõrguma-kuivama jätta.

         

Kuiv kontaktipuhastusaine tegi plastid nii puhtaks, et lülitid hakkasid kriuksuma nii et antud kohas selle rakendamine ei sobi.
Kahjuks ei ole hetkel eBays ka asendulüliteid võtta - ehk tuleb tulevikus silmad lahti hoida.
Vasta
#16
(22-02-2023, 08:08 PM)madis64 Kirjutas: Kuiv kontaktipuhastusaine tegi plastid nii puhtaks, et lülitid hakkasid kriuksuma nii et antud kohas selle rakendamine ei sobi.
Kahjuks ei ole hetkel eBays ka asendulüliteid võtta - ehk tuleb tulevikus silmad lahti hoida.
Mis tüüpi/nimetusega need lülitid on?
Milline on jalgade vahe trükkplaadil?
Vasta
#17
(26-02-2023, 11:25 PM)martk Kirjutas: Mis tüüpi/nimetusega need lülitid on?
Milline on jalgade vahe trükkplaadil?

Vanemad ALPS-id olid, mudelit ei ole eBayst ega andmelehtedelt vaevunud/viitsinud tuvastama.
Viikude vahe peaks tollele ajastule standardne olema, ei hakka praegu enam üle mõõtma.

Mingid praeguse aja vertikaalsed ALPSid soetasin huvi pärast (koolituseelarvest)

https://au.element14.com/alps-alpine/spp...dp/1435768

- need on madalamad ning ka varreosa on lühem (plastiku kokkuhoid). Kuna gabariidid ei klapi nagunii, ei hakanud käigupikkust võrdlema.
Vasta
#18
Jätkates sama plaadiga (vasakul poolel) - lülitid kommuteerivad kõlarireleesid nii et kuni need klõpsuvad, pole vist vaja nendega eriti vaeva näha. Releede voolu piiravate takistite all on trükkplaat natuke tumenenud, kuid mitte liiga hullult - jätan need oma algsesse olekusse. Plaadi ja plekkpaneeli vahel eriti vaba ruumi ei ole, kui sooviks neid plaadist kõrgemale tõsta, tuleks takistid plaadi alapoolele joota.

         

Plaat paneeli külge tagasi ja paneel korpuse külge kinni:

   

.
Vasta
#19
Viimane plaat siis teha - lõppvõimendi:
         

Ega seal midagi suuremat teha ei olnudki kui seal olevad lüüdid välja vahetada:
   

Lõputransistoride jõudevõõlu mugavamaks reguleerimiseks sai pistikule pikenduskaabel külge joodetud:
   

.
Vasta


Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne