21-03-2016, 11:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2016, 11:33 PM ja muutjaks oli madis64.)
Esmaspäevaõhtune tarkusetera: mõni algupärane skeemielement on ka tõesti vajalik...
Tõstsin siis klapivõimendiaste sisendkondede sisendviigud juhtmetega võimendi väljundist otse helinivooregulaatori liuguritele (kolm transistori ja kolm lüüti signaaliteelt selle võttega kõrvale jäetud).
Tulemus oli mõnevõrra imelik - kui helinivoo täiesti maha keerata, tekib klappidesse särin nagu praeks keegi pannil võid.
Nivooregulaatori asendis "kell 9" on särin praktiliselt kadunud.
Vaatasin siis algset skeemi ja seal oli sisendkondedel ees veel 45k takisteid, mille ma olin loomulikult uuest ahelast ära jätnud.
Panin siis 20k sisendkondele ette ja särin kadus.
Samas liiniväljundastme sisendkonde istub otse liuguril ...
Tõstsin siis klapivõimendiaste sisendkondede sisendviigud juhtmetega võimendi väljundist otse helinivooregulaatori liuguritele (kolm transistori ja kolm lüüti signaaliteelt selle võttega kõrvale jäetud).
Tulemus oli mõnevõrra imelik - kui helinivoo täiesti maha keerata, tekib klappidesse särin nagu praeks keegi pannil võid.
Nivooregulaatori asendis "kell 9" on särin praktiliselt kadunud.
Vaatasin siis algset skeemi ja seal oli sisendkondedel ees veel 45k takisteid, mille ma olin loomulikult uuest ahelast ära jätnud.
Panin siis 20k sisendkondele ette ja särin kadus.
Samas liiniväljundastme sisendkonde istub otse liuguril ...