12-04-2016, 10:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2016, 10:46 AM ja muutjaks oli moi.)
Mis nendel klapivõimude mõõtmistel koormuseks oli?
See mõistatuslik 1,5kHz on ka kõigil piltidel olemas, ilmselt sul see helikaardist/arvutist pärit.
UPA klapivõim on küll selline, et seal paari takisti muutmisega ei tee midagi, liiga lihtsalt/odavalt on üritatud läbi ajada ja skeem on selline et põhimõtteliselt peabki moonutama. Põhilise moonutuse annab seal see, et väljundi transid ei ole võimenduse mõttes väga balansis. Ilus oleks 270 taki asemel esimese transi kollektoris panna sarnane transist ja takistitest lüli mis lõppvõimudes väljundtranside eelpingeid paigas hoiab, või siis üks suurema päripinge languga diood. Peab muidugi enne natuke arvutama, et väljundi transse maha ei põleta liiga suure vooluga. Mõne lüüdiga sama 270 takistiga paraleelis saab ka ilmselt natuke paremaks.
See mõistatuslik 1,5kHz on ka kõigil piltidel olemas, ilmselt sul see helikaardist/arvutist pärit.
UPA klapivõim on küll selline, et seal paari takisti muutmisega ei tee midagi, liiga lihtsalt/odavalt on üritatud läbi ajada ja skeem on selline et põhimõtteliselt peabki moonutama. Põhilise moonutuse annab seal see, et väljundi transid ei ole võimenduse mõttes väga balansis. Ilus oleks 270 taki asemel esimese transi kollektoris panna sarnane transist ja takistitest lüli mis lõppvõimudes väljundtranside eelpingeid paigas hoiab, või siis üks suurema päripinge languga diood. Peab muidugi enne natuke arvutama, et väljundi transse maha ei põleta liiga suure vooluga. Mõne lüüdiga sama 270 takistiga paraleelis saab ka ilmselt natuke paremaks.