02-05-2016, 08:37 PM
LJM võimendusaste on nüüd UPA-400 sisse ehitatud ja "karp kinni pandud".
Mõõtetulemused siis sellised:
Pilte lõpptulemusest:
Mida siis arvata:
THD protsent (võrreldes UPA algse võimendiga) kukkus oluliselt, endiselt nähtav toitemüra on ilmselt pärit võimendi peaplaadilt.
Standardväljundis (ilma lõppkondeta) oli kahjuks 0,2V alalispinget, mida ei raatsinud kõrvaklappidesse saata. DC-servo asemel otsustasin väljundlüüdi (470 uF, võiks ju olla Elna Silmic II, kuid hetkel ei ole) kasuks ja eemaldasin ka sisendkonde (enne volüümipotet, mille liugurilt sisendsignaal võetakse, on konde nagunii).
Väljundlüüdi väljundiotsa maandasin 100k takistiga, mis ilmselt on sisselülitusklõpsu elimineerimiseks vähe (astmele järgneval kaitsereelel sai väljundots maandatud 10R takisti kaudu, mis lülitushetke klappides praktiliselt kuuldamatuks tegi).
Ilma häiresummutuskondeta sisendi ja maa vahel hakkas volüümipote teatud asendis võimendi "laulma" - 100 pF likvideeris selle probleemi ka.
Toited on sellel kitil tehtud 7812/7912 pingeregulaatoritega, mille väljundpinged ei ole võrdsed (erinevus absoluutväärtuses ca 0,15V). Astme toiteks sai sellesse võimendisse lisatud 2x15V toroidtrafo (et mitte hakata pinget 45 voldi pealt "alla kuumutama").
Kokkuvõtteks: on selline arvamine, et parem oleks pingevõimendiks kasutada omaette operatsioonivõimendit ning selle taha üle kilekondede ühendada vajalik arv väljundvõimendeid.
Kuulata olen jõudnud natuke, "kõige hullem ei olegi" ;-)
Mõõtetulemused siis sellised:
Pilte lõpptulemusest:
Mida siis arvata:
THD protsent (võrreldes UPA algse võimendiga) kukkus oluliselt, endiselt nähtav toitemüra on ilmselt pärit võimendi peaplaadilt.
Standardväljundis (ilma lõppkondeta) oli kahjuks 0,2V alalispinget, mida ei raatsinud kõrvaklappidesse saata. DC-servo asemel otsustasin väljundlüüdi (470 uF, võiks ju olla Elna Silmic II, kuid hetkel ei ole) kasuks ja eemaldasin ka sisendkonde (enne volüümipotet, mille liugurilt sisendsignaal võetakse, on konde nagunii).
Väljundlüüdi väljundiotsa maandasin 100k takistiga, mis ilmselt on sisselülitusklõpsu elimineerimiseks vähe (astmele järgneval kaitsereelel sai väljundots maandatud 10R takisti kaudu, mis lülitushetke klappides praktiliselt kuuldamatuks tegi).
Ilma häiresummutuskondeta sisendi ja maa vahel hakkas volüümipote teatud asendis võimendi "laulma" - 100 pF likvideeris selle probleemi ka.
Toited on sellel kitil tehtud 7812/7912 pingeregulaatoritega, mille väljundpinged ei ole võrdsed (erinevus absoluutväärtuses ca 0,15V). Astme toiteks sai sellesse võimendisse lisatud 2x15V toroidtrafo (et mitte hakata pinget 45 voldi pealt "alla kuumutama").
Kokkuvõtteks: on selline arvamine, et parem oleks pingevõimendiks kasutada omaette operatsioonivõimendit ning selle taha üle kilekondede ühendada vajalik arv väljundvõimendeid.
Kuulata olen jõudnud natuke, "kõige hullem ei olegi" ;-)