01-05-2018, 01:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-05-2018, 01:52 PM ja muutjaks oli madis64.)
Kuid lääne peahoidikutega võrdlemisel selgus, et nõukogude insenerid pidi ikka oma "küüneviha" läänest kopeeritud lahendusele sisse ajama - Arkturi peahoidiku fiksaatortihvt on nimelt allpool (lääne omadel ülevalpool) ning ca 0,9 mm peahoidiku baaspinnale lähemal.
Esimene asjaolu tõrkeid ei põhjusta - käpa külge saab fikseerida ka ülevalpool paikneva tihvtiga peahoidikuid.
Teine asjaolu aga tekitab probleeme - käpal paiknev fiksaatormutter keerab lääne peahoidikuga lihtsalt "üle".
Natuke kuklakratsimist ja sõbralik treial treis portsu erineva paksusega (0,8...1,5 mm) vaheseibe.
Kui peahoidiku tihvt välja tõmmata, kummiseib eemaldada, ning seejärel seib, kummiseib ja tihvt tagasi paigaldada, siis saab seda sõlme isegi kasutada.
Esimene asjaolu tõrkeid ei põhjusta - käpa külge saab fikseerida ka ülevalpool paikneva tihvtiga peahoidikuid.
Teine asjaolu aga tekitab probleeme - käpal paiknev fiksaatormutter keerab lääne peahoidikuga lihtsalt "üle".
Natuke kuklakratsimist ja sõbralik treial treis portsu erineva paksusega (0,8...1,5 mm) vaheseibe.
Kui peahoidiku tihvt välja tõmmata, kummiseib eemaldada, ning seejärel seib, kummiseib ja tihvt tagasi paigaldada, siis saab seda sõlme isegi kasutada.