20-02-2019, 08:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2019, 09:11 PM ja muutjaks oli moi.)
Teoorias ilmselt õige aga praktikas neid just sellele sarnaselt A-klassi aetakse. Või isegi lihtsamalt, pannakse väljundist õige suurusega takisti toitesse ja opaka tagasiside ajab väljundi töösse jääva õla A-klassi (väljundtranside lubatavad voolud muidugi peavad seda valu vastu pidama), nullis see väljund siis väga ei ole aga laiatarbes on nagunii sidestuskonded vahel või kasutatakse servot nulli paika ajamaiseks. Iga opakaga võibolla ei saa aga on selliseid takistiga A-klassi aetud opakatega skeeme ka laiatarbes kasutatud.
Näiteks Arcami CD7x ja CD8x mitmed modifikatsioonid:
Näiteks Arcami CD7x ja CD8x mitmed modifikatsioonid: