04-06-2022, 03:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-06-2022, 04:43 PM ja muutjaks oli madis64.
Muutmise põhjus: kirjavead
)
Laupäev, puhkepäev ja natuke jälle pusitud.
Tämbrivõimendi väljundnivoode erinevusel (50mV vs 43mV AC @1kHz näiteks) selgus suhteliselt omapärane (pole mulle enne probleeme tekitanud) põhjus olema - originaaltakistite väärtuste erinevus.
Skeemi leiab üle-eelmisest postitusest.
Nimelt moodustavad R209 (10k) ning kõrgete regulaatori ülemine õlg (maandatud keskväljaviigust signaaliotsani) väljundsignaalile pingejaguri.
Kui nüüd R209 on eri kanalites 9,8 ja 10,2 k ning kõrgete regulaatori õlg 2,2k ning 2,5k, siis nende erinevuste koosmõjus see väljundsignaali nivooerinevus tekibki.
R209/210 sai siis uute 1%-liste 10k takistite vastu vahetatud ning regulaatorpote väiksema takistusega õlale 220 oomi jadamisi joodetud.
Nüüd on samas režiimis väljundsignaalid 50/52mV, mis minu jaoks piisab. Muidu võiks/peaks trimmeritega neid ahelaid reguleerima hakkama.
Tämbrivõimendi väljundnivoode erinevusel (50mV vs 43mV AC @1kHz näiteks) selgus suhteliselt omapärane (pole mulle enne probleeme tekitanud) põhjus olema - originaaltakistite väärtuste erinevus.
Skeemi leiab üle-eelmisest postitusest.
Nimelt moodustavad R209 (10k) ning kõrgete regulaatori ülemine õlg (maandatud keskväljaviigust signaaliotsani) väljundsignaalile pingejaguri.
Kui nüüd R209 on eri kanalites 9,8 ja 10,2 k ning kõrgete regulaatori õlg 2,2k ning 2,5k, siis nende erinevuste koosmõjus see väljundsignaali nivooerinevus tekibki.
R209/210 sai siis uute 1%-liste 10k takistite vastu vahetatud ning regulaatorpote väiksema takistusega õlale 220 oomi jadamisi joodetud.
Nüüd on samas režiimis väljundsignaalid 50/52mV, mis minu jaoks piisab. Muidu võiks/peaks trimmeritega neid ahelaid reguleerima hakkama.