26-05-2024, 02:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2024, 02:06 PM ja muutjaks oli madis64.)
Mõõtmised sai tehtud kahel eri signaalinivool ja nii illma koormustakistiteta kui 8-oomiste takistitega:
01:
Vol pot: -4 dB (16:00 asendis)
Kõlarisignaali attenuaator: 23:00 asendis
Signaal kõlariterminalidel: 19,5V RMS (55V P2P)
02:
Vol pot: -24 dB (23:00 asendis)
Kõlarisignaali attenuaator: 13:30 asendis
Signaal kõlariterminalidel: 2V RMS (5,6V P2P)
Tulemused siis sellised:
Mida kiirelt arvata:
- kui eesmärgiks on näidata madalamat mürataset, tuleb võimendisse saata tugevam signaal (volüümipote max asendi poole);
- koormustakistid tõstavad mingil põhjusel nähtavalt sageduskarakteristiku kõrgemat otsa.
Muidu nagu näib hakkavat "looma" - peaks teist natuke kuulama ka - ehk polegi vaja midagi suurt enam mudida.
Võrgutoite kohaletoimetamise otsustasin siiski kolmejuhtmelise (häirefiltriga) sisendmooduliga asendada - tuleb tagapaneeli puurima/viilima hakata kui see pesa kohale jõuab..
01:
Vol pot: -4 dB (16:00 asendis)
Kõlarisignaali attenuaator: 23:00 asendis
Signaal kõlariterminalidel: 19,5V RMS (55V P2P)
02:
Vol pot: -24 dB (23:00 asendis)
Kõlarisignaali attenuaator: 13:30 asendis
Signaal kõlariterminalidel: 2V RMS (5,6V P2P)
Tulemused siis sellised:
Mida kiirelt arvata:
- kui eesmärgiks on näidata madalamat mürataset, tuleb võimendisse saata tugevam signaal (volüümipote max asendi poole);
- koormustakistid tõstavad mingil põhjusel nähtavalt sageduskarakteristiku kõrgemat otsa.
Muidu nagu näib hakkavat "looma" - peaks teist natuke kuulama ka - ehk polegi vaja midagi suurt enam mudida.
Võrgutoite kohaletoimetamise otsustasin siiski kolmejuhtmelise (häirefiltriga) sisendmooduliga asendada - tuleb tagapaneeli puurima/viilima hakata kui see pesa kohale jõuab..