TäheMehe (Tm) internett...
#1
...või õigemini selle puudumine.
Samunegi et ...faktid esmalt.
- on nende kaabelmodem ja on wifi ruuter (3Com WL-525).
Side katkeb korda 10 päevas. Asi vist selles, et ruuter ei saa modemi ja DHCP kaudu aadressi. Modemi softi uuendati, õhtuni töötas, siis pani toru ää...
Võtsin WRT54G (h/w 7.0)kuna tolle 3Com'i viimane f/w pärineb aastast 2005. Laadisin uusima softi peale, ikka kaob side. Vaadates kaabelmodemi lehte, öeldakse et "operative". Ruuterile teen DHCP release/renew - töötab...mõnda aega.
Võtsin teise WRT54G (h/w 5.1) ja lasin viimase f/w peale. Ikka sama jama- side kadumine on kindlam kui päikese tõusmine hommikul. Jah, tehes käsitsi DHCP uuenduse saab side kätte aga see katkeb varsti. Õhtul tihedamini.
Kas mul on põhjust TäheMehega ™ pahane olla? Kas ma saaksin ise midagi teha/kontrollida?
Kas E-lõvil ™ on parem side (kodukal nad ju kõik reklaamivad igasugu asju aga reaalsus on tihti teine) ?

Felch, offliner.
Vasta
#2
E-lõvi teenust(Kodulahendus) kasutanud alates september 2008, selle
aja jooksul on olnud 1(loe üks) probleem. Probleem oli E-lõvi rauas.
Lahenduseks oli tarviline teha kolm telefonikõnet. Probleem lahendati
pooleteise päeva jooksul, peale mida vabandati ette ja taha. Teenuse
eest arvet saades oli see ka negatiivse summaga ära tähendatud.
E-lõvi teenuse koondhinne minu poolt "eeskujulik"
Vasta
#3
Kuna wifi ruuterit vahetades probleem ei muutunud, siis ilmselt wifi ruuteris viga ei ole ja viga on mujal, näiteks kaabelmodemis. Kaabelmodemeid müüakse üsna odavalt, mõistlik on ilmselt enne väljaostmist laenata katsetamiseks.

e-lõvi teeb, mida lubab, lihtsalt kallim.
Vasta
#4
Kummaline jah, kumbki kast omaette nagu saaks hakkama aga koostöö ei sujunud. Minevikus seepärast, et peale kurja kirja kirjutamist klienditoele on side terve tänase päeva püsti olnud !!! Saavutus missugune... Smile Loodame, et nii jääb. Kui ei siis tuleb vist tõesti operaatorit vahetada. ArpaNeti ajal oli vist ka parem olukord Smile
Huvitav on veel see, et kui püüad läheneda mõistusega ja arusaajana, kirjeldad probleemi täpselt, saadad logisid jne, ei lähe miskit paremaks. Kui aga näitad üles viha ja lubad teenusepakkujat vahetada, hakkavad asjad liikuma. Seejuures piisab täiesti vea kirjeldusest: ei tööta, hullem kui aastatel 1980...

Lesson learned.
Vasta


Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne