05-11-2017, 11:14 PM
Kirjeldan enda Kolgata teed, ehk kunagi aitab kedagi:
Probleem: ei kuivata nõusid
Ning sees on kole palju mingit roosat löga.
Esimene lähendus: küttekeha ei tööta
Aga küttekeha on "inline" ja takistus on OK.
Ühtlasi annab vigasid "tacho fault" ja "turbidity sensor fault".
Aga testprogramm töötab ilusti. Kui tahho ära kiskusin (selline tore rõngas kahe juhtmega), see oli ka OK.
Kui testprogrammi TEIST KORDA tööle panid siis enam polnud OK.
Emaplaat üle joodetud (tüüpviga pidi olema releede külmjooted). Peale seda jälle testprogramm ok.
Mis siis viga. Raibe.
Kontrollisin juhtme kontrolleripoolsest otsast tahhot. Ühendust pole. Ahha juhe...
Vaatan juhtmed üle, kõik on OK ja tahho küljes juhtmete vahelt ühendust pole.. Nagu oleks tahho viga jälle.
Siis tuli jälle tagasi.. Vist vilets testrijuhe ?
Siis tuli mõte. Kontrolleri poolt juhtmed korralikult testri külge ja tahhole fööni. HURRAAA tahho juhtivus kadus ära. Raibe on seest katki ja soojaga ühendust ei anna.
Ühesõnaga, tahho soojast peast ei tööta. Kuna küttekeha inline, siis mootori pöörete MITTETUVASTAMISEL küttekeha sisse ei lülitu. Aga mootor töötab "vaikimisi" edasi ja nõud peseb puhtaks - külma veega, või kui veab siis leige veega, sest tahho külmast peast töötab.
Kuna loputus külma veega, siis tekib masina sisse vetikas ja see omakorda ajab "turbidity" sensori lolliks.
Aga sümptom esialgu - peseb aga ei kuivata.
Ja noh praegu peseb ja kuivatab küll aga mitte masin vaid mina
Moraal selles et vigade allikad võivad olla esmapilgul arusaamatud, masinat ei tasu kunagi uskuda vaid kõik jupid tuleb üle kontrollida.
Probleem: ei kuivata nõusid
Ning sees on kole palju mingit roosat löga.
Esimene lähendus: küttekeha ei tööta
Aga küttekeha on "inline" ja takistus on OK.
Ühtlasi annab vigasid "tacho fault" ja "turbidity sensor fault".
Aga testprogramm töötab ilusti. Kui tahho ära kiskusin (selline tore rõngas kahe juhtmega), see oli ka OK.
Kui testprogrammi TEIST KORDA tööle panid siis enam polnud OK.
Emaplaat üle joodetud (tüüpviga pidi olema releede külmjooted). Peale seda jälle testprogramm ok.
Mis siis viga. Raibe.
Kontrollisin juhtme kontrolleripoolsest otsast tahhot. Ühendust pole. Ahha juhe...
Vaatan juhtmed üle, kõik on OK ja tahho küljes juhtmete vahelt ühendust pole.. Nagu oleks tahho viga jälle.
Siis tuli jälle tagasi.. Vist vilets testrijuhe ?
Siis tuli mõte. Kontrolleri poolt juhtmed korralikult testri külge ja tahhole fööni. HURRAAA tahho juhtivus kadus ära. Raibe on seest katki ja soojaga ühendust ei anna.
Ühesõnaga, tahho soojast peast ei tööta. Kuna küttekeha inline, siis mootori pöörete MITTETUVASTAMISEL küttekeha sisse ei lülitu. Aga mootor töötab "vaikimisi" edasi ja nõud peseb puhtaks - külma veega, või kui veab siis leige veega, sest tahho külmast peast töötab.
Kuna loputus külma veega, siis tekib masina sisse vetikas ja see omakorda ajab "turbidity" sensori lolliks.
Aga sümptom esialgu - peseb aga ei kuivata.
Ja noh praegu peseb ja kuivatab küll aga mitte masin vaid mina
Moraal selles et vigade allikad võivad olla esmapilgul arusaamatud, masinat ei tasu kunagi uskuda vaid kõik jupid tuleb üle kontrollida.