Ei leia toiteotsa üles...
#11
(10-03-2024, 10:51 AM)madis64 Kirjutas: Vaatsin selle manuaali skeeme - jääb vägisi selline mulje, et see plokk ei käi selle skeemiga kokku.
Ehk on eelmine elektrik hakanud seda mingi asendusplokina ühendama ja kuna plokipistik ei sobinud traktoripesaga, siis tiris viimasest juhtmed välja, et ühendab juhtmed ploki klemmidele otse?

LM2937 on pingeregulaatorid, mis ploki sees tõenäoliselt kividele toidet teevad - nende sisendid võiksid olla +12V sisendklemmil (kui mingit lülitit vahel ei ole). Andmelehed on netist lihtsalt leitavad. 
Lihtsaim otseühenduste otsing on testriga piiksutamine.

See plokk on ikka selle traktori oma ja ka juhtmestik on selle traktori oma.
Skeem on üks mudel vanema ploki oma kus on ümar pistik aga juhtmete värvid ja traktoriga ühenduva pistiku funktsioonid kattuvad ning ka andurid on samad.
Ostetud on ta kesksoomest ja maalt, kus ma kujutan ette, et plokil kas polnud midagi viga või oligi see üks mosfet lühises.
Võibolla asendasid nad hoopis asendianduri mis pöörleb 360 kraadi ja ei osanud teda õieti paika panna ja seepärast ei töötanud.
Miks ei võinud jätta pistikut lahti ja sillata vajalikud klemmid juhtmejuppidega või lõigata juhtmed läbi ja ühendada kokku nagu olid seda ei tea.
Need LM pingeregulaatorid aitasidki natuke edasi ja võimaldasid leida, et relee on vaja ühendada et neile toide saada ja relee teisele otsale tulevasse saigi toide antud mispeale ta tundmatut veakoodi vilgutama hakkas.
Need mosfetid aga võiks olla jagaja solenoidide väljundid sest nad on kaitstud kumbki oma dioodiga vastupinge eest.
Milline aga solenoidide ühine juhe on ja kas sellest ka midagi mõõdetakse või läheb otse massi on uurimise teema, nagu ka sisendid manuaalsetele nuppudele.
Nuppude otsad on kõik pingestatud ilmselt ja kui maandada saadakse käsklus.
Praegu tundub ta selline peaga vastu seina jooksmine olema sest isegi kui õnnestub õige ühendamise skeem välja mõelda ei tea kas see on õige sest seda veakoodi võib ta paljude asjade peale anda.
Vasta
#12
Kuna ploki pistikus on 35 otsa, siis võib arvata, et ilma põhjuseta klemmide arvu arendajad ei suurendanud.

Nii et olemasoleva (vana) skeemi alusel ühendades jääb osa ploki klemmisid õhku. Kuid plokk võib sealt midagi oodata (mille puudumise kohta ka veateadet võidakse kuvada).
Nii et tegelikult oleks sul selle ploki skeemi või ühendusskeemi vaja.
Vasta
#13
(10-03-2024, 01:25 PM)madis64 Kirjutas: Kuna ploki pistikus on 35 otsa, siis võib arvata, et ilma põhjuseta klemmide arvu arendajad ei suurendanud.

Nii et olemasoleva (vana) skeemi alusel ühendades jääb osa ploki klemmisid õhku. Kuid plokk võib sealt midagi oodata (mille puudumise kohta ka veateadet võidakse kuvada).
Nii et tegelikult oleks sul selle ploki skeemi või ühendusskeemi vaja.

Ploki pistikus on tõesti rohkem otsi kui skeemil aga nad kõik pole kasutusel ja pistikusse on korgid ette sulatatud viiele augule.
Lahti on 8 auku ja lahtisi juhtmeid on ka kaheksa, niiet ülearuseid variante jääb vähemaks.
Millest ta veakoode annab seda tõesti ei tea sest koodid mis kättesaadavad on vanema versiooni ploki omad.
Traktor on muidugi plank ka lisavarustuse poolest ja puudub esisilla ning difriluku automaatika (SBA süsteem).
Pole ka radarit, käetoelt juhtimist ega data monitori.

Mingi päev tuleb maha istuda ja teha skeem millised asjad millise klemmiga ühendatud on.
Paari kohta sai ka kirjutatud et äkki saab mingeid materjale aga sellele väga loota ei saa sest Itaallased ütlesid et nemad ohutuskaalutlustel ei väljasta teavet ega remondi plokke vaid asendavad.
Asendada aga ei saa sest on tootmisest maas.

Igatahes ma väga tänan kaasa mõtlemast!
See on tänapäeva kiirel ajal väga lugupidamist vääriv kui kui keegi võtab aega võõra mure lahendamisel aidata.
Vasta


Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne