15-03-2016, 12:47 PM
See aparaat on jah üle külvatud igasuguste signaaliahela kondekatega, nii et modimise protsess võib huvitav olla aga tulemus ei ole kuigi paljulubav.
Eelvõimendi Uher UPA-400 renoveerimine
|
15-03-2016, 12:47 PM
See aparaat on jah üle külvatud igasuguste signaaliahela kondekatega, nii et modimise protsess võib huvitav olla aga tulemus ei ole kuigi paljulubav.
15-03-2016, 01:49 PM
(15-03-2016, 12:47 PM)moi Kirjutas: ... aga tulemus ei ole kuigi paljulubav. Sõltub Sahaaras kingimüüva müügiratsu ellusuhtumisest ;-) Sahtlis juhtmejuppe jätkub ja mõned releed ka leiduvad - asi see kogu krempel (või siis eraldi astmed) soovi korral seestpoolt sillata pole. Mis on selles kastis hea, on see, et esipaneelil on piisav arv nuppe võimaliku signaalikommutatsiooni juhtimiseks, sees on 3 lihtsat kontrollerikivi, mille väljunditega saab tahtmise korral hakata releesid juhtima, mingi versioon kõrvaklapivõimendist on juba olemas ja on ruumi ka dac-i sissemonteerimiseks (ja ka täiendava trafo jaoks). Väljanägemine on ka suhteliselt OK ning ühte tape-pesade komplekti (neid on tal kaks) saab ka täiendava ekvalaiseri ühendada, mida sillatud olekus vahele saab ühendada kui soovi tekib. Klaas on alati pooltühi või pooltäis...
16-03-2016, 09:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2016, 09:57 AM ja muutjaks oli madis64.)
18-03-2016, 11:47 PM
Suur Jootmistöö on lõppenud - viimased paarkümmend "keraamikut" sai wimade või C0G-dega asendatud.
Jääb üle karp kokku kruvida...
19-03-2016, 05:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-03-2016, 05:07 PM ja muutjaks oli madis64.)
Karp on koos tagasi, heli tuleb läbi - hea seegi, et midagi läbi ei põletanud.
Mõõtmiseni jõuan ehk õhtul (et näha, kas sellest tööst ja mingit numbrites väljenduvat muutust tekkis), siis laen ka viimased pildid üles. Selginenud on ka "sihid silme ees": - igasugused mittekasutatavad osad (subsonic ja high filtrid) tuleb eemaldada; - monofunktsiooni mõttekuse üle tuleb tõsiselt järele mõelda; - kõrvaklapivõimendi paralleelvariandiks lisada opvõimenditel versioon; - esipaneeli p2k tüüpi lülitid, millest hetkel audiosignaal läbi lastakse, tuleb releesid kommuteerima panna. Igavust igal juhul pole ette näha...
20-03-2016, 12:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2016, 12:35 AM ja muutjaks oli madis64.)
Näib, et eriti hullemaks asjad ei läinudki ...
CD-straight-moodis (töötab nivooregulaatorijärgne väljundaste) vähenes alumise otsa ärakukkumine 100-st Hz-ist allpool. THD näib natuke suurenenud olevat, kuid ei julge mürki võtta, et nivooregulaatori nupp mõlema testiseeria ajal täpselt samas asendis oli (sättisin nivoo RMAA näitude alusel kõigil juhtudel nii kõrgeks kui võimalik).
20-03-2016, 06:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2016, 06:47 PM ja muutjaks oli madis64.)
Toidet sai täna ümber tehtud:
- millegipärast on kommutaatorkivide 18V pingeregulaator istutatud võimendi toitepinge regulaatori järele - tõstsin ta siis toituma otse alaldidioodidelt (R123 sai ka suurendatud, nii et regulaatori sisendis on nüüd ca 27V, enne oli ca 30V). - R101 ja 102 said suuremad väärtused - 4,7 oomi asemel 27 oomi (võimenditransside omatarve ilma kõrvaklappe toitmata on ca 200 mA). Järgmiseks tuleb kõrvaklapivõimendi sisend üldväljundilt nivooregulaatorile ümber tõsta...
20-03-2016, 08:07 PM
Klapivõimendi sisend on nivooregulaatorist ca 25 cm kaugusel (eestvaadatuna üks kasti vasakus, teine paremas servas).
Enamus plaateühendavaid kaableid on lintkaablid s.t. varjestamata, kuid 2 kaablit on ka tüüpilised signaalikaablid (kaks soont ja varje). Kas signaalikaabel nivooregulaatori ja võimendi sisendi vahel on hädavajalik? Kui jah, siis kas tuua nivooregulaatori juurest ja "täiendav maa" kohale? Kas võimendi sisendkonde sisendviik on mõttekas ka näiteks 47k takistiga maandada (põhi-lõppastmel see takisti puudub)? Kas on mõttekas sisendkonde ette ca 100-oomine takisti lisada? Katsetamiseks ainest piisavalt :-).
20-03-2016, 09:52 PM
21-03-2016, 12:42 PM
(20-03-2016, 06:47 PM)madis64 Kirjutas: - millegipärast on kommutaatorkivide 18V pingeregulaator istutatud võimendi toitepinge regulaatori järele - tõstsin ta siis toituma otse alaldidioodidelt (R123 sai ka suurendatud, nii et regulaatori sisendis on nüüd ca 27V, enne oli ca 30V). Algses variandis peaks vist siledama pinge saama. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|