Tähelepanuväärseid järeldusi elektripraksist
#11
Ega jah see elekter on keeruline värk.
Aga on ka palju veel keerulisemaid asju.

Käisin teatris. Minu selja taga istusid kaks noorikut ja vestlesid omavahel.
Signaalist piisas üle saali.

Aga jutt oli õpetlik. Üks ütles et tema nüüd õpib Tallinna Tehnika Ülikoolis.
Saali lagi tõusis kohe 7.2 cm kõrgemale. Ja disainib jalgratast paremaks.
Aga täpsemalt edasi ei kirjeldanud.

Nüüd ma olen mõelnud et kuidas see jalgratta disain ikka käib:
kas tehakse kaherattalisest üherattaline või hoopis kolmerattaline
Mõlemad variandid on TVs juba tutvumiseks väljas olnud.
Või tehakse rattast elektrijaam.
Et sõkud ja ei soolalahust ega EEd polegi vaja.

Kas selline praktikumitöö ka olemas on?
Vasta
#12
Ei maksa olla nii väga skeptiline. Ka jalgratta juures on võimalik üht teist ära teha. Muuta seda uute materjalidele ja tehnoloogiatele abil kergemaks või lihtsamaks või odavamaks või hoopis asendada kett millegi muuga. Isegi nii vana asja, nagu tellis, on võimalik tuunida.
Vasta
#13
(10-11-2012, 02:43 PM)tvtv Kirjutas: Ei maksa olla nii väga skeptiline.
Asi on sketilisusest kaugel.
Nii 1, 3, 4 rattalisi juba kasutatakse.

Mul proua planeerib oma ratta rummu sisse mootorit ja just mõni minut tagasi oli
tõsine vestlus ühe teise seltskonnaga DC mootori juhtelektroonika võimalustest.

Lihtsalt selle noore daami hääletoon oli NII iseteadev et äratas tähelepanu.
Ei tihanud hakata jumala võõrale edu soovima.
Aga kui tema või keegi teine hakkaja juhtub lugema siis
tuult tiibadesse.
Vasta


Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne