28-11-2017, 11:59 PM
Vinüülimängija fonovõimendid
|
29-11-2017, 10:25 AM
Eks ikka aktiivtakistus.
Siin üks näide: http://www.keith-snook.info/wireless-wor...lifier.pdf Sellel lahendusel on omad keerulised hädad, arvata on et sellepärast pole see laialdaselt kasutusel. Midagi haruldast, eksootilist võib ka olla StrainGauge helipea. Mina seda kuulda pole saanud, tööpõhimõte on sellel erinev, võela nihe, mitte nihe ajas, nagu MM,MI,MC puhul.
29-11-2017, 11:40 PM
(28-11-2017, 11:51 AM)Stern Kirjutas: Phono korrektorite skeeme vaadates tekib minul alati küsimus, miks kasutatakse enamus nendes standardväärtustega takisteid/kondekaid, sedasi pole võimalik täpset tunnusjoont saavutada. Kuimitu kohta peale koma on vajalik, et poleks sinujaoks enam standardväärtus? http://www.circuitlib.com/images/schemat...o3_sch.jpg
30-11-2017, 01:07 AM
Et nüüd mina tahan komadega takisteid ?...lõbus.
Nüüd sa otsisid spetsiaalselt sellise skeemi kus on täpsemad väärtused, et näidata et ma eksisin?? See on sinu eesmärk siin foorumis ? Kas see skeem on ainuke korrektori skeem maailmas ?? Vähemalt mina olen neid palju erinevaid näinud, on isegi E12 seeria takistitega, tee silmad lahti siis näed mis maailmas toimub. Ja üldsegi, oled sa pädev tegema sellele skeemile analüüsi, et tõestada et need R,C väärtused ka õiged on ? Analüüs pingete, voolude, impedantsidega, faasinihetega...tunnusjoone graafik, võttes arvesse ka op.võimude siseskeeme (op.võimendi pole isoleeritud süsteem) ! Selles skeemis on R2, R12 arvatavasti suurimad moonutuste allikad (ma ei väida et see skeem rõvedalt moonutab) vaid suurem osa takistite põhjustatud moonutustest tuleb just nendest. miks ? kodune ülesanne ! Üks teemaga haakuv nimi siia: Lipshitz
30-11-2017, 12:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2017, 12:29 PM ja muutjaks oli moi.)
Ilmselt on küsimus mitte väärtustes vaid, nimetuse "standarväärtus" kasutamises. Kõik nad on ju "standarväärtused", lihtsalt erineva täpsusega.
01-12-2017, 09:47 AM
Ärge tülitsege.
Üks, esmapilgul märkamatu põhjus miks kasutada skeemis "eksootilisi" väärtusi. Eriti vanades skeemides. Nimelt, kui sa specid takisti väärtuseks nt 9.81k siis on päris kindel et vastavas reas on 0.1%..1% täpsusega takistid. Tänapäeval on ka levinud read 1% täpsusega, aga vanasti ei olnud - tavaline oli et 10k takisti on +-10% või heal juhul 5%. Seega - kui arvutad filtrit ja tahad "10k takistit" siis ongi mõistlik panna 9.81, sest see on rohkem 10k kui päris 10k. If you know what I mean Kondekatega sama lugu. Filtritega on ka nii et madala järgu filtrite korral komponentide kõikumine mõjutab rohkem sagedusala, mis ei ole eriti kriitiline. Aga kõrgemat järku filtrite korral tekib karakteristikusse jõnkse juurde ja lisaks ka faasikara läheb täiesti metsa. Sellest ka vajadus täpsete kondede-takkide järele ja sellest ka eksootilised väärtused. Nagu martk viidatud skeemis. Noh ja siis on kõik väga tore, kuni jõuab kohale et kondedel on temperatuuri ja pingesõltuvus. Tööd jätkub kauemaks aga õnneks raha kulub rohkem.
01-01-2018, 12:06 AM
Tea, kas sellisel täislampkitil oleks võimalus normaalset heli teha?
https://www.ebay.de/itm/KONDO-AUDIONOTE-...2679187035
03-01-2018, 09:43 AM
Kes neid teab ja palju sõltub konkreetsetest lampidest. Mõlema poole väljundastme katoodides olev 250k tundub kuidagi imelik. Võibolla on see mingi tahtlik viga, mida hiinlased tavaliselt teevad, kui mingi skeemi avalikult üles panevad.
03-01-2018, 10:52 PM
Huvi pärast võiks millalgi uue aasta jooksul ühe plaadi ära osta - eks "pensipõlves" ole aega selliste asjadega nikerdada ;-)
23-01-2018, 01:50 PM
(30-11-2017, 01:07 AM)Stern Kirjutas: Ja üldsegi, oled sa pädev tegema sellele skeemile analüüsi, et tõestada et need R,C väärtused ka õiged on ?Tundud arukas olema phonoahelate siseelus. Ehk oskad seletada, miks Yamaha C4 MM phono skeemis on DC reguleerimise juures (C147/C148) kasutusel 100uF konde, miks mitte 5uF või 330uF? https://www.hifiengine.com/manual_librar.../c-4.shtml Tsitaat: |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne